• Nederlands
  • English
  • Deutsch

FAQ - veelgestelde vragen

1. Aanpassen assortimentvolgorde:

Na inloggen klikt u op <Mijn assortiment>. Het assortiment wordt geopend:

Bovenin het scherm is een extra knop verschenen: <Assortiment bewerken>. Nadat u hierop heeft geklikt, verschijnt het volgende scherm:

Aanpassen assortimentsvolgorde 2

Helemaal rechts staan twee icoontjes:

- door te klikken op het gele icoontje wordt het artikel verborgen binnen het assortiment;

- door te klikken op het rode icoontje wordt het artikel verwijderd uit het assortiment (deze knop niet gebruiken!!);

- in de kolom sortering kan de volgorde van tonen van artikelen worden aangepast naar uw eigen behoefte. Het laagste nummer wordt bovenaan getoond. Zet u een artikel bijvoorbeeld op 500 dan zal dat artikel in dit voorbeeld voortaan bovenaan getoond worden. U dient het assortiment wel eerst op te slaan met de betreffende knop:

Aanpassen assortimentsvolgorde

Dit leidt ertoe dat artikel 362170 bovenaan wordt getoond:

Aanpassen assortimentsvolgorde 4

 

2. Is de voorraad van een artikel zichtbaar?

Nee, de voorraad van een artikel wordt niet getoond. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan zal onze orderafdeling daarover contact met u opnemen.

 

3. Kan een winkelwagentje bewaard blijven / opgeslagen worden?

Dit is helaas niet mogelijk. Een bestelling dient geheel afgemaakt te worden voordat u uitlogt. Gebeurt dit niet dan is het winkelwagentje weer leeg zodra u opnieuw inlogt.