FAQ - veelgestelde vragen
1. Aanpassen assortimentvolgorde:
Na inloggen klikt u op <Mijn assortiment>. Het assortiment wordt geopend:
Bovenin het scherm is een extra knop verschenen: <Assortiment bewerken>. Nadat u hierop heeft geklikt, verschijnt het volgende scherm:
Helemaal rechts staan twee icoontjes:
- door te klikken op het gele icoontje wordt het artikel verborgen binnen het assortiment;
- door te klikken op het rode icoontje wordt het artikel verwijderd uit het assortiment;
- in de kolom sortering kan de volgorde van tonen van artikelen worden aangepast naar uw eigen behoefte. Het laagste nummer wordt bovenaan getoond. Zet u een artikel bijvoorbeeld op 500 dan zal dat artikel in dit voorbeeld voortaan bovenaan getoond worden. U dient het assortiment wel eerst op te slaan met de betreffende knop:
Dit leidt ertoe dat artikel 362170 bovenaan wordt getoond:
2. Is de voorraad van een artikel zichtbaar?
Nee, de voorraad van een artikel wordt niet getoond. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan zal onze orderafdeling daarover contact met u opnemen.
3. Kan een winkelwagentje bewaard blijven / opgeslagen worden?
De artikelen in uw winkelwagen worden automatisch opgeslagen. Sluit u per ongeluk het venster of wil u op een ander moment verder met uw bestelling dan is dat geen enkel probleem.